sábado, 19 de xuño de 2021

Eu teño medo...

O alumnado de 4º ESO participou nun Proxecto no que manifestaron cales eran os seus principais medos, dun xeito literario, nesta etapa da súa vida.

 Partindo da literatura galega do exilio e da posguerra falouse nas aulas do medo. Na seguinte presentación da profe Adriana explícase o contexto deste proxecto.


As creacións están dispoñibles na Voz da Mata, repartidas en episodios.

Aquí tedes unha pequena mostra dos traballos literarios de Eva e Antía.


 

Se queredes escoitalos premede nos seguintes enlaces, visitade a Aula Virtual do CPI ou a nosa canle de IVOOX.

Eu teño medo 0.- Presentación de Adriana.

Eu teño medo 1.- Participan no podcast Arantxa, María Pérez, Araceli e Martín.

Eu teño medo 2.- Participan no podcast Marcela, Santi, Paula e Carla F. Acevedo.

Eu teño medo 3.- Participan no podcast Eva, María Vicente, Iker e Jose.

Eu teño medo 4.- Participan no podcast Marta, Andrés, Jorge e Ainara.

Eu teño medo 5.- Participan no podcast Iris, Noela, Unai, Pablo e Yago.

Eu teño medo 6.- Participan no podcast Marcos, Diego, Aser, Naim e Saray.

Eu teño medo 7.- Participan no podcast Silvia, Sara, Ainoa, Carla Portela e Amanda.

Eu teño medo 8.- Participan no podcast Breixo, Vero, María Álvarez, Noa e Abril.

Eu teño medo 9.- Participan no podcast Carla Fernández e Antía.

Eu teño medo 10.- Participan no podcast Damián, Andrea, Lía, Manuel, Rubén e Ángela.

Moitísimas grazas por compartir con nós estes traballos tan fermosos.

Grazas ao alumnado de 4º ESO e a Adriana e Raquel!

Moi bo traballo!


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Que esta Quinta estea viva depende de ti.